0

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego

www.decorpoland.pl

ZASADY OGÓLNE

§1

Akceptacja poniższego regulaminu jest warunkiem korzystania ze sklepu internetowego: www.decorpoland.pl

Właścicielem sklepu oraz siedzibą działalności jest: Flora Poland Sp. z o.o.,  ul. Wrzosowa 19 , 44-310 Radlin, REGON: 240794994 ,NIP: 2060000921

§2

Sklep internetowy : www.decorpoland.pl prowadzi sprzedaż hurtową przy wykorzystaniu Internetu. Towary prezentowane na stronie sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66§ ust. 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeksu Cywilnego

§3

W celu świadczenia wysokiej jakości usług zamówienia przyjmujemy tylko i wyłącznie przez sklep internetowy : : www.decorpoland.plWszelkie zapytania prosimy kierować do  Biura Obsługi Klienta (BOK) pod numerem telefonu +48 32 422 57 56. Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00.

§4

Produkty prezentowane w sklepie internetowym www.decorpoland.pl są towarami nowymi, bez wad oraz zostały nabyte legalnie a do obrotu wprowadzone za zgodą producentów, jako asortyment dystrybucyjny lub własny pod marką:

http://www.epsc.pl/allegro/florapoland.png      http://www.epsc.pl/allegro/logo_decor.JPG

§5

Na każdy zakupiony towar Sprzedający wystawia dokument fiskalny Faktura VAT .

§6

Sklep internetowy www.decorpoland.pl sam korzysta i poleca korzystanie z profesjonalnych usług  kurierskich i transportowych dostępnych w oddzielnej ofercie dostępnej pod adresem www.kurier48.pl (pośrednictwo kurierskie Wodzisław Śląski).

§7

Sklep internetowy www.decorpoland.pl umożliwia odbiór osobisty w Punkcie Nadawczo-Odbiorczym mieszczącym się przy ul. Pszowskiej 92, 44-300 Wodzisław Śląski.
Wszelkie pytania dotyczące odbioru osobistego prosimy kierować na adres poczty elektronicznej www.decorpoland.pl.
Odbiór osobisty jest bezpłatny i wynosi 00,00 zł brutto.
Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszej awizacji z podaniem daty i godziny przybycia oraz wcześniejszym opłaceniu zamówienia.

Co daje awizacja odbioru? Pełną satysfakcję z zakupu oraz gwarancję wydania zamówienia bez zbędnego oczekiwania.  

CENY TOWARÓW

§8

Ceny artykułów dostępnych w sklepie internetowym: www.decorpoland.pl są podane w polskich złotych PLN i zawierają podatek VAT( ceny brutto).

§9

Ceny artykułów dostępnych w sklepie internetowym: www.decorpoland.pl nie zawierają kosztów transportu do Klienta.

§10

Zastrzegamy sobie prawo do:
zmiany ceny produktów i opisów
wprowadzania nowych towarów do oferty,
wprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych lub wprowadzania w nich zmian.
Powyższe informacje nie dotyczą produktów już sprzedanych w sklepie.

SPOSOBY PŁATNOŚCI

§11

Akceptujemy następujące sposoby płatności:
     a) pobranie - regulowanie należności w momencie dostawy.
     b) przedpłata - regulowanie należności przelewem na konto bankowe.

 REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

§12

Kupujący ma prawo do złożenia zamówienia 24 godziny na dobę, 7dni w tygodniu za pomocą sklepu internetowego funkcjonującego pod adresem www.decorpoland.pl

§13

Złożone zamówienie powinno zawierać wszystkie niezbędne dane ułatwiające identyfikację Kupującego. Umożliwiając tym samym wystawienie poprawnego dokumentu fiskalnego. Kupujący jest zobowiązany do podania numeru telefonu, który pozwoli na szybki kontakt w sprawach pilnych i innych zdarzeniach losowych.

§14

Realizacja zamówień w rozróżnieniu na sposoby płatności:
     a) w przypadku zamówienia za pobraniem - klient otrzymuje automatycznie wygenerowaną wiadomość e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji,
     b) w przypadku zamówienia płatnego przelewem (przedpłata) - zamówienie zostaje przekazane do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty - klient otrzymuje automatycznie wygenerowaną wiadomość e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji,

Należną kwotę prosimy wpłacić na rachunek banku BZWBK o/Wodzisław Śląski
numer konta: 45 1090 1766 0000 0001 2084 2726
tytuł przelewu: Numer zamówienia/ Imię i Nazwisko

§15

Brak wpłaty na podane konto bankowe w terminie  do 3 dni roboczych (włącznie), od chwili złożenia zamówienia, skutkuje automatycznym jego anulowaniem.

§16

Jako Sprzedający zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia w przypadku: a) braku dostępności oferowanego towaru,
    b) uzasadnionych wątpliwości co do prawdziwości podanych danych teleadresowych,
    c) niepełnych danych teleadresowych,
    d) niepełnych danych dotyczących wyboru rodzaju dokumentu fiskalnego (Faktura)
    e) braku wyboru sposobu dostawy,
    f) wpłaty na konto niepełnej kwoty należności wynikającej z zamówienia (przedpłata)
    g) nieprzewidzianych zdarzeń losowych, na które to właściciel sklepu internetowego nie ma wpływu,
    h) wysyłki poza granice Polski (realizujemy tylko zamówienia krajowe).
    i) gdy zachodzi prawdopodobieństwo błędnie wybranego w zamówieniu towaru w tym: jego cechy charakterystycznej czy też ilości. Decyzję w tej sprawie podejmuje samodzielnie Sprzedający,
   j) gdy zachodzi uzasadnione prawdopodobieństwo wyłudzenia towaru przez Kupującego miedzy innymi w oparciu o niższe ceny niż zakupowe i produkcyjne Sprzedającego, które zostały wprowadzone w ofertę a są wynikiem niezawinionego błędu ludzkiego czy programu komputerowego.
    k) gdy historia współpracy nie jest zadowalająca a sam Klient nie jest godny zaufania.

O zaistniałej sytuacji jesteśmy zobowiązani zawiadomić  Kupującego tylko i wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej w najkrótszym możliwym czasie, nie dłużej jednak niż do 48 godzin (2 dni robocze). W przypadku dokonania przedpłaty przez Kupującego, sprzedający zobowiązuje się do zwrotu wpłaconej kwoty Kupującemu w najkrótszym możliwym czasie nie dłużej jednak niż do 72 godzin (3 dni robocze), liczonych od momentu zaksięgowania wpłaty.

§17

W przypadku gdy wygenerowane zamówienie okaże się gabarytowe a jego wielkość liczona w m3 przekracza możliwości jednorazowego odbioru przez firmę kurierską czy transportową, Sprzedający zastrzega sobie prawo do samodzielnego podzielenia zamówienia na mniejsze przesyłki. Wiązać się to może z wydłużeniem czasu i zmianą kosztów dostawy.

CZAS REALIZACJI TRANSAKCJI

§18

Realizacja złożonego zamówienia w sklepie internetowym pod adresem: www.decorpoland.pl odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach pracy od 8.00 do 16.00. Na całkowity czas realizacji zamówienia składa się:

     a) czas oczekiwania na realizację – przekazanie do magazynu,
     b) czas kompletacji zamówienia – magazyn,
     c) czas kontroli pozycji i czas pakowania – magazyn
     d) czas oczekiwania przesyłek do załadunku – kurier, Spedycja
     e) czas dostawy do klienta – kurier,Inpost
Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 5 dni roboczych.

WYSYŁKA PRZESYŁEK

§19

Zamówienia wysyłamy zgodnie z wytycznymi Kupującego. Głównie jest to pośrednik usług kurierskich www.kurier48.pl bądź impost. Klient w trakcie odbioru przesyłki od kuriera powinien sprawdzić, czy opakowanie zewnętrzne nie uległo uszkodzeniu w transporcie. Ważnym elementem opakowania jest stan taśm ochronnych, folii stretch i kartonu. W przypadku gdy opakowanie ewidentnie jest naruszone i uszkodzone należy nie odbierać przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Następnie skontaktować się ze Sprzedającym w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji.

Brak protokołu szkody lub jego niepoprawnie wypełnienie skutkować może negatywnym wynikiem rozpatrzenia wszelkich roszczeń z tytułu zniszczenia częściowego lub kradzieży dokonanej w transporcie.

§20

Koszty wysyłki są automatycznie prognozowane na podstawie zamówienia i dodawane  do należności za towar zgodnie z wybranym sposobem dostawy:
     a) w przypadku 100%  przedpłaty: kurier48.pl już od 14,48 zł brutto, średni czas dostawy około 3 dni.
     b) w przypadku płatności za pobraniem: kurier48.pl już od 18,48 zł brutto, średni czas dostawy około 3 dni.
Doręczenie przesyłek odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku. Wpływ na czas dostarczenia przesyłki do adresata ma lokalizacja.

§21

Sprzedający po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej, wysyła za pośrednictwem poczty elektronicznej informację do Kupującego o nazwie firmy kurierskiej, dacie nadania i indywidualnym numerze przesyłki.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY I  ZWROTY

§22

W przypadku rezygnacji z dokonanych zakupów czy otrzymania towaru niezgodnego z zawartą umową kupna. Klient każdorazowo i we wszystkich przypadkach reklamacyjnych oraz zwrotach powinien w pierwszej kolejności poinformować Sprzedającego o zaistniałej sytuacji. Dokonać tego można po przez formularz reklamacyjny w celu otrzymania Numeru Reklamacji Towarowej „NRT” prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego.  Numer NRT jest niezbędny do rozpoczęcia i prawidłowego przeprowadzenia procesu reklamacyjnego. Formularz reklamacyjny jest dostępny tylko w wersji Online. Prosimy o dokładne wypełnienie i odesłanie formularza, korzystając z przycisku „Wyślij Formularz”.

Sklep internetowy aktywnie dba o środowisko naturalne i uczestniczy w programach ekologicznych celem, których jest zwiększanie świadomości klientów oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Programy dotyczą minimalizacji wytwarzania i późniejszej segregacji odpadów, dlatego też formularz reklamacyjny proponujemy wypełnić drogą elektroniczną. Z góry dziękujemy za wsparcie.  

Dla zainteresowanych:

www.recykling.epsc.pl    recykling@epsc.pl

§23

Kupujący bez podania przyczyny może odstąpić od umowy dotyczącej towarów zakupionych w Sklepie internetowym w ciągu 14 dni (czternastu) od daty wydania przesyłki, zgodnie z art. 7 ust. 1 i art. 10 ust.1 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 nr 22 poz. 271 z późn. zm.). Kupujący zobowiązany jest do złożenia stosownego pisemnego oświadczenia. Za treść oświadczenia odpowiada Klient.

§24

W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy przez Klienta zostanie wystawiony odpowiedni dokument fiskalny korygujący sprzedaż:
      a) dla Faktury VAT będzie to Faktura Korygująca, którą sklep wyśle do Klienta w celu podpisania i odesłania jej. Zwrot należności nastąpi do 7 dni roboczych naliczanych od momentu otrzymania podpisanej kopii Faktury Korygującej.

Etapy procesu odstąpienia od umowy i zwrotu:

     a) Wypełnienie formularza reklamacyjnego, znajdującego się w zakładce regulamin.b) Sklep internetowy przydzieli i odeśle numer NRT wymagany przy odstąpieniu od umowy i zwrotach.
     c) Klient umieszcza na przesyłce oryginalny dokument zakupowy: Faktura VAT wraz z pisemnym oświadczeniem odstąpienia od umowy.
     d) Klient umieszcza również na wszystkich przesyłkach uzyskany numer NRT i oczekuje kuriera.

Sklep internetowy odbiera reklamowane przesyłki tym samym kurierem, który dostarczył i w tej samej cenie. Koszt przesyłki powracającej do Sprzedającego pozostaje po stronie Kupującego zgodnie z Ustawą o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej. Sprzedający tymczasowo wyłoży koszty przesyłki aby ułatwić proces zwrotu bez utraty czasu i angażowania się Klienta, a rozliczy ten koszt przy zwrocie należności.

     e) Po odebraniu zwracanego towaru przez Sprzedającego, Sklep internetowy wysyła do Klienta odpowiedni dokument korygujący sprzedaż fiskalną.
     f) Klient ma obowiązek podpisać kopie dokumentu i odesłać do Sklepu internetowego.
    g) Po otrzymaniu podpisanych dokumentów, Sprzedawca dokona zwrotu płatności do 7 dni.

REKLAMACJA

§25

Reklamować należy towar, który okazał się wadliwy, bądź jest niezgodny z informacją zawartą w prezentacji umieszczonej w sklepie internetowym www.decorpoland.pl

Etapy procesu reklamacji:

     a) Wypełnienie formularza reklamacyjnego, znajdującego się w zakładce regulamin.
     b) Sklep internetowy przydzieli i odeśle numer NRT wymagany przy reklamacji.
     c) Klient umieszcza na przesyłce oryginalny dokument zakupowy: Faktura VAT wraz z pisemnym opisem reklamacji.
     d) Klient umieszcza również na wszystkich przesyłkach uzyskany numer NRT i oczekuje kuriera.
Sklep internetowy odbiera reklamowane przesyłki na własny koszt.
     e) Na rozpatrzenie reklamacji sklep internetowy ma 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy o Szczególnych Warunkach Sprzedaży Konsumenckiej.
      f)  W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep internetowy na własny koszt wyśle do Klienta towar wolny od wad lub wymieni na nowy.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH I ZNAKÓW TOWAROWYCH

§26

Zgodnie z art.156 pkt.1 ust. 3 ustawy Prawo własności przemysłowej z dnia 30 czerwca 2000 r. (Dz.U. z dnia 13 czerwca 2003 r. Nr 119, poz. 1117 ze zmianami), nazwy producentów i znaki towarowe są ich prawną i zastrzeżona własnością. Użyte w sklepie www.decorpoland.pl  nazwy producentów i znaki towarowe są użyte w celu doinformowania klienta.

www.decorpoland.pl   jest firma Flora Poland Sp. z o.o.,  ul. Wrzosowa 19 , 44-310 Radlin, REGON: 240794994 ,NIP: 2060000921

Gwarantujemy, iż dane osobowe Kupujących w sklepie będą przetwarzane tylko i wyłącznie do realizacji zamówienia oraz celów marketingowych zgodnie z treścią ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133,poz 883), tym samym nie będą dostępne dla osób trzecich. Klient ma pełne prawo wglądu do swoich danych osobowych udostępnionych w sklepie www.decorpoland.pl   jak również możliwości ich modyfikacji bądź usunięcia.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§27

Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy  Flora Poland Sp. z o.o a konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu cywilnego.

§28

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 


[%carousel%]
Kontakt ze sklepem